Dažniausiai užduodami klausimai
Žemiau pateikiame atsakymus į dažniausiai mums užduodamus klausimus, bet visada maloniai prašome kreiptis, jei turite kitų klausimų ar kyla nesklandumų. Mes visada pasiruošusios padėti.
Prekių pristatymas ir diskretiškumas
Ar pristatymas yra diskretiškas?
Taip, mūsų pristatymas yra visiškai diskretiškas. Niekas nežinos, ką užsisakėte – jūsų paslaptis liks saugi.
Kiek laiko trunka pristatymas?
Pristatymas paprastai trunka 1-3 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.
Mes stengiamės, kad jūsų užsakymas pasiektų jus kuo greičiau.
Kokie yra pristatymo būdai?
Jūsų užsakymai Lietuvoje pristatomi greitai ir patikimai per DPD, LP EXPRESS arba OMNIVA:
- Pristatymas į pasirinktą paštomatą,
- Pristatymas kurjeriu į nurodytą adresą.
Daugiau apie pristatymus galite paskaityti čia.
Kaip galiu sekti savo užsakymą?
Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo numerį. Naudodamiesi juo galėsite stebėti savo užsakymo kelionę iki jūsų.
Ar turite fizinę parduotuvę?
Kol kas neturime, bet netolimoje ateityje atversime duris Vilniuje.
Nuolaidos ir Specialūs Pasiūlymai
Kas yra "69 Dienų Malonumo Garantija"?
Tai mūsų pažadas jums!
Jei sekso žaislas per 69 dienas nepagerins jūsų seksualinio gyvenimo, galite jį grąžinti ir gauti prekės vertės nesikuklink.lt dovanų čekį.
Daugiau apie sąlygas ir taisykles rasite čia.
Ar siūlote nuolaidas ir specialius pasiūlymus?
Žinoma, mes reguliariai siūlome nuolaidas ir specialius pasiūlymus. Apie tai pirmiausia skelbiame naujienlaiškio prenumeratoriams bei socialiniuose tinkluose.
Sek mus socialiniuose tinkluose ir sužinok pirmoji!
Klientų Aptarnavimas ir Patarimai
Kaip galiu su jumis susisiekti?
Mūsų komanda visada pasiruošusi padėti!
Parašyk mums el. paštu labas@nesikuklink.lt arba skambink +3706066 4444 (darbo dienomis 9-18 val.).
Taip pat galite rašyti į mūsų Facebook paskyrą nesikuklink.lt. Mielai atsakysime ir pagelbėsime!
Ar susisiekus greitai gausiu atsakymą iš jūsų?
Tikrai taip!
Mums svarbi kiekviena klientė, tad atsakome į laiškus ir ne darbo valandomis.
Kur galiu gauti patarimų dėl produktų pasirinkimo?
Patarimų gali rasti mūsų svetainėje prie produktų aprašymo. Taip pat kviečiame paskaityti straipsnius įvairiomis temomis Intymioje erdvėje.
Taip pat gali susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri mielai padės bet kokiu klausimu.
Užsakymo valdymas ir atsiskaitymas
Ar mano mokėjimo informacija bus saugi?
Taip, jūsų mokėjimo informacija yra apsaugota naudojant pažangiausias saugumo technologijas.
Daugiau apie mokėjimus rasite čia.
Kokiomis mokėjimo priemonėmis galiu atsiskaityti?
Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis bei Apple / Google Pay.
Daugiau apie mokėjimus rasite čia.
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Taip, jei norite atšaukti užsakymą, kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mes jį atšauksime ir grąžinsime jūsų pinigus.
Ar galiu grąžinti prekę?
Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo gavimo datos. Svarbu, kad prekė būtų neišpakuota, nauja ir nenaudota.
Daugiau apie grąžinimus rasi čia.
Ar turiu susikurti paskyrą, kad galėčiau apsipirkti?
Nebūtina.
Galite apsipirkti kaip svečias, tačiau susikūrę paskyrą galėsite lengviau sekti savo užsakymus.
Ar galiu pakeisti savo užsakymo informaciją po pateikimo?
Jei pastebėjote klaidą arba norite ką nors pakeisti, kuo skubiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.