Pateikiame oficialias prekių grąžinimo taisykles, tačiau mūsų pagrindinis tikslas - rasti jums palankiausią sprendimą. Net jei jūsų situacija neatitinka šių taisyklių, kviečiame susisiekti su mumis labas@nesikuklink.lt ir mes kartu ieškosime geriausio sprendimo.

Prekių grąžinimo sąlygos:

1. Kreiptis dėl grąžinimo būtina per 14 dienų nuo prekės gavimo datos, norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu arba telefonu.

2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis.

3. Turi būti pridedamas laisvos formos prekės grąžinimo prašymas.

4. Grąžinimo siuntimo išlaidas padengia pirkėjas (išskyrus broko atvejus). Rekomenduojame naudoti sekimo numerį, kad būtų galima sekti grąžinamą siuntą.

5. Mes neprisiimame atsakomybės už prarastas siuntas.

6. Kai tik gausime ir patikrinsime grąžintas prekes, grąžinimas bus apdorotas per 14 darbo dienų. Pinigai bus grąžinti į tą pačią mokėjimo priemonę, kuri buvo naudojama perkant prekę.

7. Grąžinamos sumos neapima siuntimo išlaidų, išskyrus atvejus, kai prekė buvo brokuota arba gavote neteisingą prekę.

Išimtys ir apribojimai:

1. Apatinis trikotažas nėra grąžinamas vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Ši politika yra parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais dėl vartotojų teisių ir grąžinimo tvarkos. Tačiau mes visuomet stengiamės rasti klientui tinkamiausią sprendimą.

Jei turite klausimų ar reikia pagalbos dėl grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu labas@nesikuklink.lt arba telefonu +370 6066 4444.